22 Ekim 2013 Salı

puzzle-tepsi procesi - 2


500 parça puzzle'ımı tepsi içine sığdırmak için 1 santimetre kadar kırpmak zorunda kaldım. 
Henüz tepsiye sabitlemedim çünkü tepsinin rengini sevmedim, biraz daha koyu bir maviye boyamayı düşünüyorum.
Bu tepsiyi daha önce yat verniği ile verniklemiştim ama sarı sarı kaldı bazı yerleri, ben de zımparaladım, yeni rengine boyadıktan sonra sprey vernikle tekrar vernikleyip puzzle'ı resinle sabitleyeceğim..
Resinli tepsi procelerimin hiçbirini tamamlayamadım henüz, tatilde en azından birini bitiririm diye düşünmüştüm oysa ki:(
Hedefim önümüzdeki tatil..
500 parça Art Puzzle, Yalnız ve Özgür - Ahmet Yeşil

Bu arada puzzle'ın markası Art Puzzle, hediye puzzle'larımdan biri olur kendisi, parçaları farklı şekillerde kesilmiş, çok zevkliydi yapması :) Ama resmin detay bilgilerini hatırlamıyorum, internette de bulamadım, bir ara güncelleme yapacağım bu post'a..
-----
Resmin detay bilgileri şöyle:
Yalnız ve Özgür - Ahmet Yeşil
Puzzle'ın bitmiş boyutu: 48,3x35,6cm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

Recommendations by Engageya