20 Eylül 2013 Cuma

Kış geliyorrr...

Educa Minyatür Puzzle: Eiffel Tower Paris
Kış gelmedi ama puzzle sezonunu açtım.
Educa'nın minyatür puzzle serisinden: Eiffel Tower, Paris.
"Aman 1000 parçacık, elimin kiri, 3 günde biter" dedim, ama o kadar ukalalığa hiç gerek yokmuş.. 15 gün sürdü, ve fotoğrafta gördüğünüz gökyüzünün bütün parçaları neredeyse birbirinin aynısıydı. Son 150 parça tamamen deneme yanılmayla yerleştirildi. Yoruldum, ama güzel oldu :)
Ve henüz onunla işim bitmedi..
Educa Minyatür Puzzle: Eiffel Tower Paris

Bitmiş hali 30x46cm olan puzzle'ımı, bebek mavisine boyadığım ahşap tepsiye yerleştirip üzerine resin dökmeyi planlıyorum.Ama küçük bir sorunum var, aldığım tepsi 30x44cm boyutunda. Yani puzzle'ın 2cm'lik bir bölümünü kırpmak zorunda kalacağım. Tepsiyi boyama işlemi bitti, vernikleme işlemini de bu haftasonu yapmayı planlıyorum.
Eğer sonuç başarılı olursa, benzer puzzle-resin procelerim devam edecek..
Bu arada, yepisyeni bir puzzle'ım daha var, Aslıcığım hediye etti doğumgünümde.
Bu hafta pek bi şımardım zaten, bir kaç gündür her gün ayrı kutlama hergün ayrı hediye :)
İyi ki doğmuşum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

Recommendations by Engageya