25 Şubat 2013 Pazartesi

Balıklı pullardan bardak altlığı






Bu balıklı pullardan çok ümitliydim, ama biraz acele ettiğim için, yeterince başarılı olamadı :) Resinlemeden önce pulları peçete tutkalıyla kapladım. Kuruduktan sonra ikişer ikişer birbirine yapıştırdım. Normalde bir iki sefer daha peçete tutkalıyla kaplayıp kurutmak lazımdı ama yapmadım :( Ve sonuç, ıslak görünümlü pullar :(




Bu arada, pulları zarftan çıkarma yöntemi çok kolaymış:
Karton parçasını, (benim pullarım zarfa değil koliye yapışıktı) bir kase suyun üzerine, pul aşağı bakacak şekilde yüzer halde bırakıyoruz. 15-20 dakika sonra pullar kartondan elle ayrılabilir duruma geliyorlar. Ben herzamanki sabırsızlığımla ancak o kadar bekleyebildim,15 dakika daha dayansam muhtemelen pullar kendi kendine kartondan ayrılıp suyun dibine düşeceklerdi, ama dayanamadım :)
Sonra pulları kağıt havlu arasına alıp kurutuyoruz. En son olarak da kalınca bir kitabın arasında 24 saat kadar tamamen kurumasını ve düzleşmesini sağlıyoruz. Kesinlikle açık havada ya da fön makinesi,vs. kullanarak kurutmamalıymışız, buruşurmuş. Bir de, kitap arasına koyarken peçetenin kabartmalı olmamasına dikkat etmek lazım, kabartma izleri de aynen pulun üzerine geçebiliyor, sonra 1 gün daha bekletmek zorunda kalıyorsunuz kitap arasında :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

...

Recommendations by Engageya